Huffpost.com: "7 People Who've Never Been In A Relationship Share What It's Like"

Du hast eine Rezeption zum Thema "Absolute Beginner" in den Medien gelesen, gehört oder gesehen? Hier kannst Du einen Link dazu teilen sowie über den Inhalt diskutieren.
ERSTER BEITRAG DES THEMAS
Gano

Huffpost.com: "7 People Who've Never Been In A Relationship Share What It's Like"

Beitrag von Gano »

Anrisstext hat geschrieben:In 2020, about 45.4% of Americans 18 and older, or 114.3 million, were unmarried, according to the U.S. Census Bureau’s current population survey. To put that in perspective, in 1950, that number hovered around 22%

Another subset of that growing demographic has never been in a relationship at all, either by choice or by circumstance. Maybe they’ve never met anyone worth settling down with or have grown too accustomed to living alone and calling the shots to give it up now.

There are myriad reasons for staying relationship-free. Below, readers who’ve been single their entire lives share how that came to be and what they think about their decisions now.
LINK: https://www.huffpost.com/entry/people-n ... 63gt2jcad4

ERSTER BEITRAG DES THEMAS
halbkaputt
Begeisterter Schreiberling
Beiträge: 1582
Registriert: 03 Sep 2020 20:10
Geschlecht: männlich
AB-Status: AB
Ich bin ...: nur an Frauen interessiert.
Ich suche hier ...: PN Kontakte.
Wohnort: Baden-Württemberg

Re: Huffpost.com: "7 People Who've Never Been In A Relationship Share What It's Like"

Beitrag von halbkaputt »

als ich gesehen hab, dass es da Fotos gibt, hab ich erstmal durchgescrollt und muss mich direkt fragen: wie haben die es alle geschafft, dass die alle unscharf sind? oder ist das ein Instafilter(ich kenn mich da nicht aus)
davon abgesehen werden (SC) ABs und Singles an einigen Stellen mal wieder in einen Topf geworfen - find ich uncool!

Zurück zu „Thema "Absolute Beginner" in den Medien“